• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Основні напрями діяльності

/Files/images/на прогулке-2.jpg

Наше педагогічне кредо

Приймаємо дітей такими, як вони є. Допомагаємо дитині діяти самостійно, пізнавати себе та самовдосконалюватися, тому що кожна дитина талановита і геніальна.

Пріоритетні завдання ДНЗ як школи сприяння здоров'ю:

1. Удосконалювати у дітей практичні знання і навички щодо здоров’я -зберігаючої компетентності з використанням інноваційних технологій.
2. Формувати соціальну компетентність дошкільників, шляхом використання ігротерапії.
3. Удосконалювати форми, методи і прийоми морально - правового виховання як складової гуманістичного розвитку з використанням спадщини В.О. Сухомлинського.

Основні напрямки навчально-виховного процесу:

• Створення психоемоційного комфорту в групах;
• Забезпечення повноцінного фізичного розвитку, зміцнення і збереження фізичного та психічного здоров’я як складової розвитку творчої особистості з використанням інноваційних технологій;
• Формування морально-правового світогляду шляхом використання літературної спадщини В .О.Сухомлинського.
У дошкільному навчальному закладі створені умови для повноцінного розвитку дітей дошкільного віку, приміщення в ДНЗ № 6 відповідають санітарно-гігієнічним вимогам, естетично оформлені. В закладі створена система фізкультурно-оздоровчої роботи. Здійснюється комплекс заходів, направлених на зміцнення здоров’я та фізичного розвитку малят, впродовж року працює басейн, заняття з фізичної культури проводяться в спортивній залі, розваги та свята проводяться в музичній залі, загартовуючі заходи проводяться в «сухій залі», купання в басейні. Колектив проводить кваліфіковану роботу по зміцненню і збереженню психічного і фізичного здоров’я дітей. Обов’язковими фізкультурно-оздоровчими заходами в закладі є:
• дотримання режиму дня;
• гігієнічні чинники;
• ранкова гімнастика;
• заняття з фізичної культури та плавання;
• фізкультурні хвилинки, паузи під час навчального процесу;
• Дні здоров’я;
• гімнастика пробудження;
• розваги, свята;
• пішохідні переходи;
• краєзнавчо-туристка діяльність;
• режим харчування;
• індивідуальна робота з фізичного виховання.
Кiлькiсть переглядiв: 21